3 d’octubre del 2010

PicNic a l'Orangerie

Quin dia tant radiant! Feia molt que no veia un sol com el d'avui. M'he despertat, la Glòria ha volgut matinar, però jo he controlat el meu son, fins ben entrat el migdia. Necessitava aquestes hores, profundes, carregades de somnis. Després d'un cap de setmana intens, ara sento que torna la calma, demà, altre cop dilluns, altre cop a la feina. Divendres vespre va ser per recordar, una cremaillère (inauguració de pis a la francesa) entre la elit de Strasbourg, o el que ve a ser, entremig d'un munt d'estudiants de medicina. Simplement francès, no es pot dir altra cosa.

Anit, una vetllada en un bon bar de la ciutat, Les BerThoM, un bar on pots trobar les millors birres d'importació. La meva escollida va ser una Maredsous 8 brune de 4,90euros, ni més ni menys. Però va valer la pena, és un bon lloc per degustar les millors cerveses.

I avui, evidentment, no podia faltar un picnic al parc de l'Orangerie. Quin cel tant blau! He pogut tornar a treure de l'armari una de les meves camisetes de màniga curta. Hem preparat una mica de menjar, una botella de vi de Bourdeaux i som-hi! Hem pres el nostre àpat envoltades de naturalesa, musiqueta, vi i uns amics francesos una mica particulars.
He finalitzat el dia amb una sessió més de footing fins les institucions europees, llàstima que cada dia el sol es pon abans... Un cap de setmana profitós, a veure si el següent podem anar a fer la ruta dels vins, hem de buscar algun cotxe que ens hi porti...i no estaria de menys tornar a provar l'autostop.
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada